Pages

onsdag, september 02, 2009

Tjugosju.

idag fyller jag år.. 27år för att vara exakt..
och efter att ha läst andras bloggar där folk verkar
få åldersnoja redan vid 23 års ålder eller liknande..
så måste jag säga att jag känner inte av nått sånt. alls.
tror faktiskt att man inte får sånt om man har uppnått
det man tänkt att man skulle ha uppnått när man fyllt det året.

jag har alltid sagt att det året jag är 27 år ska jag ha
mitt första barn och på golvet sitter just nu min lilla dotter..
så allt har ju gått exakt enligt de planer jag haft. :)

hon har dock inte direkt sovit exemplariskt nu på min födelsedag..
så hon tänkte inte att det ska jag ge mamma i present. :P
eller hon vaknade och var vaken från 1 - 3..
jag tog första timmen och P den andra..
sen sov hon ända till halv nio imorse med en matning vid 6.

fick nyligen min present från P.. ett par usb hörlurar till datorn.
praktiskt och bra.. då jag vill kolla på mina serier samtidigt
som han kollar på tvn eller liknande.
sen fick jag även ett kort där det stod förlåt på..
tänkte först det var förlåt för att paketet var tomt..
men det var för att han jobbat så mycket i sommar,
det stod inte från början utan i kortet var det helt tomt.
fick honom att skriva in va han ville med kortet.

nee nu ska jag äta mig lite frukost..
idag är sista moffardag.. känns rätt skönt faktiskt..
har blivit alldelles för mycket de senaste dagarna
men det var ju faktiskt planen. :)

xoxo.

6 kommentarer:

Louise Caroline sa...

GRATTIS! :D

Linda sa...

GRATTIS!

Charlotta- skrutten! sa...

Ha den äran på din stora dag!!! (vilket verkar ha blivit mindre sen lilla Elvira kom, har du fått andra perspektiv/ värderingar?)

Anna Högrelius sa...

Grattis för tredje gången. ;]

Jakob sa...

Elvira har ju såklart varit vaken inatt för att kunna fira sin mamma så stor del av dygnet som möjligt, du har bara missförstått henne!
Grattis!

Bettie sa...

grattis pa fodelsedagen :D