Pages

onsdag, september 02, 2009

Klar.

då har snart födelsedagen gått till sin enda..
och dagen har bestått i att städa, rensa ut viras kläder
och fyllde på med en ny garderob till henne :)
tänk om man kunde få det så ofta som bebisar. vore nice.

sen fick vi ju gäster och bjöd på en hel del delicato..
och sen en tårta som jag gjorde.. presenter fick jag ju också..

M&K, P&M - Presentkort på VILA
P - USBhörlurar till datorn
Pappa & bror - Kakfat med lock och blommor
Ps syster med barn - Presentkort på MQ
Ps föräldrar - Presentkort på Skivlagret
Mamma och johan - Presentkort på Gina Tricot

så när man förhoppningsvis har gått ner lite så har jag
så jag kan köpa lite nya kläder. :)

nu är jag sååå himla trött så jag funderar faktiskt på att
krypa ner i sängen och sova bort resten av födelsedagen.
borde dock kanske äta nån macka eller nått först..
så man inte vaknar hungrig inatt.. skulle ju inte vara en
sån himla bra start på ens "nya liv".. hehe :)
får ju dessutom passa på att tacka för allas gratulationer.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Presentkort är ju guld eg. Man kan köpa vad som helst. Har ni någe Delicato kvar? ;)