Pages

fredag, september 25, 2009

Grinolla.

idag har vi en liten grinolla här hemma..
tror det är tänderna som spökar.. en tand har nämligen
lyckats spricka igenom tandköttet men det kan ju vara fler på
gång samtidigt eftersom hon väntat ett tag med att få några tänder..
vi får se helt enkelt.. just nu sover hon.

hoppas att få komma till mormor och busa lite ska hjälpa..
måste försöka ta tag i packandet snart..
är ju inte lite man tar med sig när vira ska sova borta.

själv har jag lite ont i halsen men inget som är någe farligt..
mer väldigt irriterande bara.. sen väntar vi ju otråligt då
vi faktiskt lagt ett bud på ett hus vi vart och kollat.
man väntar ju med spänning hur det kommer att bli..
försöker gardera mig och tänka att om vi inte skulle få det
skulle det inte göra så mycket.. men ju längre tiden går ju mer
känner jag att jag vill bo där även fast jag vet att det inte betyder
att världen går under om vi inte skulle få det.. finns ju fler hus.
men tänk.. redan innan jul kanske vi bor nån helt annanstans! :D

xoxo

1 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

Det är halsont och snorande här. Charlotta kan knappt sova och det har påverkat oss. Trötta som fän! Synd att man inte kan ta det onda från dem. Vi skulle ju förstå tandondskan och knapra lite alvedon i värsta fall =)