Pages

tisdag, september 01, 2009

BVC, 7 månader.

åkte till BVC idag bara för jag ville väga och mäta
min söta lilla vira för jag vill faktiskt.. iaf tills hon fyller 1år
ha en vägning och mätning varje månad. :)
och va är inte drop-in tiderna till för om inte detta.. hehe
frågade faktiskt även lite om maten och svininfluensan också..
men det var mer svepsjäl.. hehe :)

Hennes värden:
Längd: 71cm (+2cm sen förra gången)
Vikt: 9615gr (+715gr sen f.g, 5855gr sen födseln)
Huvud: 42,2cm (+0,2 cm sen f.g)

hon går tydligen upp utan att hon äter riktig mat.. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Duktig tjej =)

Tack för hjälpen med att logga ip-nummer, men nu kommer den stora frågan, hur gör man för att ta reda på vem det tillhör?
Jag har googlat och försökt, men jag får inte fram nåt. Det är ju ganska kul att veta vem som kommenterar anonymt =)

Charlotta- skrutten! sa...

Jag vill inte på ngt sätt vara taskig mot lilla Vira, men hennes huvudomfång... brukar BVC kommentera att det är litet? Hon har väl inga problem med fontanellerna? Fast du kanske ockå var ett mini-huvud när du var liten? Charlotta har ju större huvud än normalt, så det beror på hennes far, hehe. Härligt att hon fortf går upp som hon ska, trots matproblematiken =/
Hon är ung lika lång som Charlotta var vid 8mån-kollen, fast lite knubbigare ;)