Pages

söndag, september 27, 2009

Napp.

natten gick helt okej när jag körde med att
vira fick napp istället för att få tutta..
hon lät en 4 gånger då jag la henne på mage och sen
tog in nappen och sen buffade på hennes lilla rumpa.
första gången efter vi gått och lagt oss vid en halv 1..
då tog det en stund.. men det var innan jag insåg att det
gick bäst om jag la henne på mage också. :)

när hon lät vi 5.30 så tyckte jag att nu har det gått en hel natt..
så då tog jag ner henne i sängen där hon ammade och vi
somnade om och sov till halv 8 som är en tid hon ofta går upp.

sen var det babysimmet och jag anmälde mig till fortsättning 2..
ska börja gå på vardagar istället för på helger..
man blir så himla låst känns det som när man har det på helgen..
dock tråkigt att P inte kommer kunna följa med men men..

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Och det är inget som patrik är ledsen för heller?

Charlotta- skrutten! sa...

Och det där med att sluta med napp. det kommer gå hur bra som helst. När de är stora nog för att förstå gör man som så många andra- hon ger den till jultomten eller dylikt =)