Pages

lördag, september 12, 2009

Gräsänka.

kommer förmodligen bli gräsänka ikväll..
vilket ord det är föresten.. kommer ifrån vadå?
iaf P har varit och spelat nått spel hos sin kompis..
och när jag ringde nu för att kolla om han lekt färdigt
eftersom jag börjar bli hungri och han sa att han skulle efter
han varit hos kompis komma hem med en kebabpizza.

då säger han att dom tänkt äta hos där..
vilket skulle betyda att jag blev utan.. skulle inte gjort mig
så himla mycket om det inte var så att vi typ inte har nått hemma.
fick dra på mig bitchen och få honom att komma hem..
iaf för att lämna av mat.. sen kan han få åka tillbaka.

enda jobbiga är ju att man inte kan mysa med en massa godis.
nee förhoppningsvis köper han en del cola light som jag kan dricka..
annars får jag väl borsta tänderna fler gånger hehe :)

xoxo.

1 kommentarer:

Louise sa...

Stackars oss! :(
Hoppas ni nannar sött du och Vira! :)