Pages

tisdag, september 22, 2009

Husjakt.

igår var vi och tittade på ett hus i torshälla..
jag vill inte lägga någe bud.. det vill P.. en väldigt lågt sådant..
men ändå ett bud.. jag förstår dock inte varför.
han ser potential säger han.. jag ser ett ruckel där man
måste fixa allting.. och då menar jag inte bara ytskikten..
utan allt måste verkligen fixas.

jag kan tänka mig att fixa en del.. och jag vet att vi inte har
råd att fixa allt på en gång.. det betyder att jag måste bo i skiten.
såå nej nej nej.. vill inte.. dessutom för några rum.

vi ska däremot på återvisning på ett radhus..
och det ska bli intressant.. blir det budgivning följer vi inte med..
men det här känns så himla bra.. även fast jag förut tyckt att området
legat för off så börjar jag inse att det är inte så farlgt långt bort..
det är dessutom i slagsta och det är där jag vill bo. :)
så håll tummarna att ingen kommer idag heller som är intressarad. :)

xoxo.

5 kommentarer:

Marie sa...

La ni bud häromdagen eller?

Marie sa...

Och förresten... off? Tar 10 min att gå till affären. Från er tar det vad.. 6 min? Hehe

Anna sa...

Vart är radhuset? Ligger der också här i Slagsta? Vi kanske ses på öf i Skiftige i morgon, annars träffs vi ju på fredagkväll.

Denise sa...

Vad är det för adress på radhuset?

Denise sa...

Och vad är det för adress på rucklet i torshälla?