Pages

torsdag, september 17, 2009

Ullared.

då var vi hemma från Ullared.. eller jag har nog
varit hemma i en timme ungefär..
men var ju tvungen att visa upp va jag köpt
och dessutom ta kort på det så ni får se också! :D

dagen har varit himla kul och kanske handlade jag för
lite för mycket men så går det när man inte har nån budget..!
det är lätt att både det ena och det andra slinker med..
men nu vart det ju mest saker till viran..
även denna gång kom jag själv rätt tom hänt därifrån.

smidigt måste jag säga att själva handlande gick iövrigt..
vi kom dit vid 10.. åt och sen började vi shoppa..
var klarar tjugo över 3 och kunde ta oss därifrån 1 timme senare.
då det var så himla mycket vägarbeten m.m. på vägen ner..
så bestämde vi oss att ta stora vägen aka. E20 från göteborg
på vägen hem och den hade den gick helt klart snabbare..
om man räknar bort den timme vi stod i bilkö för att det
inträffat en olycka i Alingsås.. men men hem kom vi ju. :)
och det jag handlade till viran var detta:

Utekläder // Leksaker (Bobbycar till 1års present) m.m. :)
Lila kläder // De andra kläderna. :)
xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Jag gillar apan-tshirten bäst. Mkt fina saker du fått med dig hem!

Anneli sa...

Hej där. Jag var oxå på ullare i dag men jag önskade att jag hade lika smått att handla till som du. Min budget sprack väl ganska rejält men har insett att jag bör åka dit oftare så slipper jag handla för så mycket. Å andra sidan så var mina stora barn med och dom kan tyvärr springa runt där själva och fylla MIN vagn. Men men.......... Ha det gött

Linda sa...

Å vad roligt att det gått så bra!

Glömde ju svara sist att det nog hade blivit lite tight! =( synd...
hade vart kul att träffas från tråden! kramar