Pages

måndag, december 17, 2007

Americas Next Top Model.

just kollat klart på ANTM..
ett av mina favoritprogram.
och helt otroligt så vann den jag hållt på
ända sen första avsnittet då de tog ut de 13 som
skulle få vara med i programmet.

Jag brukar ofta få mig en favorit rätt snabbt..
och den brukar ofta hamna bland top 3.
ibland har den vunnit som Eva och Naima.
andra gånger har de kommit 3a som Reene och Jade.
dock har jag aldrig fått en favorit så snabbt som den här gången.

Tänker dock inte vara nån spoiler..
så vill ni veta vem som vann får ni kolla på serien..
eller fråga mig lite diskret. :P
men en liten hint kan ni få av kommentaren jag gjorde
Bettans blogg 27 sep. :)

nu till finalen av Ghost Whisperer.... :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du, vad händer i jul och nyår? Några fester inplanerade?