Pages

söndag, december 23, 2007

Julbak.

idag har jag julbakat. :)
och lyssnat på jullåtar.

bakade saffranskaka, rockyroad,
smörkola och smörkola med chokladsmak. :)
det gick rätt bra faktiskt.
inte så ofta som jag bakar.
men nu när jag har kollat på hon leilas jul så blir
man ju så inspererad. :)

kakan tog dock lite längre i ugnen än det stod.
tror inte vi har sån bra ugn.
sen så skulle det egentligen blivit knäck också..
men jag råkade glömma att hälla i kakaon i den första
omgången med smörkola så det fick bli 2 smörkolor. :)

nu har jag gjort iordning mig och vi ska snart till pappa för att fira jul.
mm.. snart får man massa med julmat. mums mums. :)
vi får hoppas att vi vinner nått på bingo lotto.
men det har jag inte gjort sen jag var 10 år och
vann 1000kr på guldfynd.. så det lär ju inte hända.
men hoppas kan vi ju alltid.

0 kommentarer: