Pages

lördag, december 15, 2007

Jobbhelg.

igår efter jobbet så gick vi alla från jobbet
ut åt på nybron, chefen betalade.
det var väl helt okej.
hade velat kommit därifrån lite tidigare.
var nog inte hemma förrens vid en 23,15

idag började vi 9.00 att jobba på i den nya butiken..
jag försvann dock därifrån då jag skulle jobba i gamla butiken.
där blev det lite kaos artat då kassasystemet var helt nere.
fick hålla på och slå i katalogen för att få fram priser.
det tog tid kan man lungt säga.
4 kunder tog mig 40 minuter och då hade de inte ens mycket varor.
helt sjukt var det.

alla andra var på det andra stället också så
folk som stod i kö ibland tröttnade helt enkelt och gick därifrån.
kan förstå dom..
förmodligen har telia stängt av internet då
det från början skulle vara stängt vid det här datumet tydligen.
knäppt då de inte kan ha räknat in att vi skulle ha lördagsöppet.

när vi väl stängt så åt jag först lite corner och sen
hjälpte jag till att flytta en hel del grejjer.
sen åkte vi tillbaka till den nya butiken och fortsatte där till en 17.

imorrn ska vi vara i nya butiken 9 - 17 också.
suuuuck. inget helgledigt alls.
ikväll ska jag bara ta det lugnt medans patrik ska på firmafest.

åkte med moppen för första gången idag.
kallt var det men det gick helt okej.
batteriet är lite kasst så jag kickar igång den istället.

nee mysa var tanken.. :)
men om jag tror rätt kommer jag somna rätt snart.
sååååååå himla trött.

0 kommentarer: