Pages

måndag, december 17, 2007

Jobbsönda.

igår fortsatte jobbandet i den nya butiken.
vid 12 ville jag bara hem. usch.
vid 14.30 ungefär fick vi mat.. då hade jag varit
illamående pga hunger i ca 1 timmar..
hungern startade mycket tidigare.
dagen var helt enkelt hemsk!!

men när jag kom hem så har jag ju en sån underbar pojke. *ler*
först hade han satt upp julbelysningen på ballkongen..
inte så som jag ville ha det.. men ändå.
han visste att jag ville ha upp den och han hade ansträngt sig
för att göra det för att gör mig glad.
det såg jag när jag kom in körandes på moppen på gårn.

när jag kommer upp möter han mig i dörren och kramar om mig.
i vardagsrummet har han tänt en massa ljus och
sträcker och sätter på mig min badrock som jag köpte i veckan.
sen går han in på toa och hämtar fotbadet som jag får sitta i.
sen går han och hämtar en rockyroad från frysen och sätter på förhäxad.

så jag bara kan ta det lungt av den ledighet jag hade den helgen.
sååå gullig. ibland är han iaf romantisk.
har hört i en bil på väg till norrtälje att det finns mycke mycke värre. :)

1 kommentarer:

Unknown sa...

aw va sot han ar :) vill ocksa ha sant lyx! :D