Pages

lördag, december 08, 2007

Lördag.

Då står jag då åter igen en lörda på kontorab..
idag skulle jag egentligen vilja sitta i en bil
på väg till en stuga där vi ska festa lite med marie & co.
himla stort gäng och jag är osäker vilka som är där..
så jag skriver bara så.

patrik är redan där.
han åkte dit igår, för dom skulle ha grabbfest först.
allas respektive kommer idag.
lär nog bli roligt.

igår vann då marie och jag har fått vinnarlåten till min mobil.
tack vare en ericssonkampanj.
men shit va lite det skiljde.
roligt också när marie först trodde att amanda vunnit.
gav henne en puss på kinden och sen tappa hakan när
hon hörde sin egna röst. hehe.
kul och se.

min tidningstvätt vet jag inte va jag ska ta mig till med.
tvättade tvätten en gång till efter incidenten.
men det hjälpte inget alls.
nu hänger tvätten på tork och jag hoppas
kunna ta bort mer av tidningspappret på sönda..
så jag kan tvätta dom kläderna en gång till och då
äntligen få dom rena. :)

1 kommentarer:

Denise sa...

Alla bara festar och umgås... Jag har inga vänner. Buhu...