Pages

måndag, december 24, 2007

Inget födelsedagsfirande.

tänkte bara meddela att mina kära
vänner är för en gångs skull lediga helgen
vid min födelsedag.

för jag och patrik och hela hans familj
kommer nämligen åka till Hurghada, Egypten i 2 veckor
från den 25 augusti till den 8 september.
Det var våran julklapp från patriks föräldrar.
hans mamma hade nämligen vunnit resor för
50.000kr genom kombilotteriet.

helt klart den bästa julklappen.
shit blev helt skakis när vi fick den.

men angånde min födelsedag får vi kanske fira den
antingen den 23 aug. eller 13 sep.
så helt kommer ni ju inte slippa undan :P

God Jul på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, planering är a och o har jag hört. ;-) Hoppas ni har en trevlig julhelg!

Anonym sa...

gud sa kul! :D och planerat sa langt i framtiden ;)

Anonym sa...

Kul! Där äre vi var när vi var i Egypten. =)