Pages

onsdag, december 26, 2007

Julklappar.

tänkte skriva vad jag fått i julklapp innan
jag glömmer vad jag fått av vem.
alltid trevligt att komma ihåg tycker jag.

  • Patrik - Christina Aguilera parfym och ett
    par ametist hjärtan örhängen.
  • Mamma & Johan - Vänner s. 6, 3 par strumpor,
    ett very blingbling halsband som kommer passa
    på nyårsfester, 500kr, 2par fingervantar,
    Desperate Housewives s. 1 (har dock redan, så ska byta).
  • Pappa - 700kr & Tristtlott.
  • Bror - Vänner s. 2.
  • Patriks moster och Kusin - Snygg trådljustake med 4lila ljus.
  • Patriks föräldrar - En resa till Hurghada, Egypten,
    Grand Resort i 2 veckor och en paradis ask.
  • Patriks syster & barn - Hjärtan skål som det står Ditt & Mitt på
    med tillhörande rim som gick så här:
    Romarna skrev lagen
    om äganderätten
    att gälla om natten & dagen.

    Nu slipper du dela med ätten
    allt är ditt, svart på vitt.
    Sätt igång bara, fyll magen!

Patrik fick:

  • Mig - Rengöringset fr. Loreal 4 Men, Radiostyrd Helikopter
  • Min mamma - Blårandig skjorta, 3 par strumpor & 2 par boxers
  • Min pappa - Trisslott
  • Hans Moster & kusin - En Svart Skojrta
  • Hans föräldrar - Mössa & Egypten Resa
  • Hans syster & barn - Bok om stryketräning med rim:
    Stor & Stark
    står du på stadig mark
    & kan lyfta allra minst
    Noaks ark.

Vår julafton var en väldigt trevlig historia. :)

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Resa till Egypten? Jeeeeeeeeeezus! Gissa om jag är avundsjuk? :P