Pages

tisdag, december 11, 2007

Övre Tandställning borta.

nu är den övre tandställningen borta.
det känns jätte konstigt..
och efter all slipning är mina tänder väldigt vita. :)
inte nästa gång med gången efter det kommer
jag förmodligen bli av med den undre också.
kommer bli så fin så fin :)

det som känns mest konstigt är grejjset som nu
sitter bakom mina tänder.
och det ska sitta där tills jag dör eller nått.. hehe :)
om man kan vänja sig vid metallpluppar på tänderna
då kommer även bli van med det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lägg upp en bild! =)

Anonym sa...

Värsta är att tråden går av då och då. Började med 6 tänder som var fästa, nu är det bara 3. Tur att tänderna inte rört på sig... Blir rätt vasst när tråden går av oxå. Har konstant ett sår på läppen för att jag inte slipat ner metallplupparna där bak. men det ska jag fixa i januari. Ser jättebra ut med tänderna!