Pages

onsdag, december 05, 2007

Handels dumma A-kassa.

jag börjar bli mer och mer irriterad på handels akassa..
jag fick besked i slutet av septemeber att mina
tider skulle ändras här på kontorab.
och jag ringde på en gång till handels och sa exakt
vilka papper ska jag skicka in??
de sa vilka papper och jag skickade in dom.

sen har det kommit papper på papper med fler kompliteringar
på olika papper som ska in.
förra veckan ringde jag igen till dom och nu verkade
det som dom äntligen verkligen fått in alla papper och
beslut skulle tas den veckan sa dom.

jag ringde nu igen och det har fortfarande inte tagits
något beslut utan det ska defenitivt göras denna vecka.
suuuuuuuuuck!

jag får försöka se på det så här..
när jag väl får mitt beslut.. som måste gå igenom.
så kommer jag få en hel del extra pengar.
dessa ska direkt in på mitt sparkonto. yey.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men, koncentrera mig mer på att ta hand om min bebbe? Jag kan ju inte ta hand om den speciellt mycket just nu, förutom att äta bra och lyssna på kroppen? Jag hade också hoppats på att jag inte skulle tänka så mycket på vikten när jag blev gravid, men så blev det uppenbarligen inte. Men meningen med mitt inlägg var ju faktiskt inte att obsessa över vikten, utan tvärtom. Tyckte det framgick på slutet? Att det är viktigare att må bra, och ha hälsan i fokus? :-) Men ja, jag kommer nog alltid ha problem att släppa det här med vikten. Som jag skrev i bloggen så är ju mitt problem att det är mitt stora intresse samtidigt som min fiende.