Pages

söndag, december 02, 2007

Kryssning.

idag kan jag se mig som brunett. :)
först tyckte jag inte det blev så mörkt som
jag vill när jag var hos pethra som var
så snäll och hjälpte mig att färga igår.

men när det väl hade torkat så var det verkligen brunt.
inte ljusbrunt eller nått sånt.
utan brunbrunt :)
får lägga in nån bild sen..
vill vara lite ordninggjord på en sån :)

idag åker jag och patrik iväg på kryssning.
vi har a-hytt med fönster, vi ska äta julbord 18,30
och vi har frukost imorrn och sen har jag även bokat in badritual
på deras SPA imorgon förmidda.

så det ska nog bli himla mysigt.
det som också är himla bra är att vi åker bil upp..
slipper hålla på att vänta i termialen.
men vi åker buss hem iaf.. då slipper man ju vänta.

neee nu ska jag gå och packa lite..
kanske pynta lite också.
fått upp en julljusstake.. en liten modernare variant.
sen får vi se om jag hinner ta nån bild innan vi åker.
så ni får se det bruna håret.

om inte så ses vi nog imorrn
efter vi kommit hem kryssningen. :)

0 kommentarer: