Pages

torsdag, december 13, 2007

Lucia.

idag är det lucia men jag har inte sett någon
lucia mer än på nyhetsmorgon imorse.
på jobbet här har det varit full fart nästan hela dan.
nu står jag här själv i butiken och ska stänga om
mindre än en timma.. de andra är ju som alltid i nya lokalen.

knäppt det där.. jag är den enda som inte sett lokalen.
lär man ju iofs göra en hel del ändå.

ikväll ska jag och patrik handla julklappar..
affärerna här i stan verkar iaf enligt kurren ha öppet till 22.
och ska ha massor med erbjudanden.
jag skulle jätte gänra vilja köpa lite kläder till mig själv också..
men jag tror inte ekonomin säger ja till det tyvärr.
känns som jag inte köpt kläder på jätte länge.

vi får se hur snäll min käre pojkvän är.. hehe :)
men som det ser ut nu så ligger vi väldigt bra till
när det gäller ekonomin efter jan.
eftersom vi har sånt där kreditkort betalar vi allt vi handlar
en månad efter.. ibland är det bra och ibland dåligt.
iaf bra att vi är så eknomiska som vi ändå är..
för jag menar skulle man vara slarvig så har vi en kredit på 100,000 kr
och det skulle jag ju inte direkt rekomendera att låna på det här kortet.
vi får se om vi kommer ha kvar det efter nyår.
bror på om det fortsätter att vara gratis eller inte.

0 kommentarer: