Pages

onsdag, december 26, 2007

Juldagen 2007.

En tradtion som jag haft eller kanske inte jag
men en nära vän till mig kunde in ske iår så tyvärr
blev det ingen julmat som det brukar på juldan..
utan en väldigt svårtinköpt pizza..
många har tydligen stängt idag.. hehe :)

däremot blev det att åka med Denise till en av hennes
pojkväns vänners fester.. där faktiskt knappt nån gick ut på juldan.
förvånad kan man säga att jag minst var,
även om jag valt att inte gå ut denna juldag..
det var väl rätt trevligt.. även om jag tror att jag och Denise
kunde haft lika trevligt var vi än satt. :)
Dock har jag inte mycket för pojkar som är i min egna ålder
och fortfarande beter sig som de vore i gymnasiet.
trodde verkligen inte dom fanns utan dött ut..

men allt som allt var juldan väl rätt okej..
även om jag, som sagt, saknade vissa traditioner.
Men allt kan väl inte vara för evigt..
inte ens de traditioner man har just nu på julafton.

0 kommentarer: