Pages

lördag, december 22, 2007

Dålig dag.

idag har inte mycket gått bra.
dagen började dock bra..
sov ut riktigt ordentligt :)
vaknade 40 min innan mobilen började pipa.

sen började det..
missade bussen. 10,35
helt otroligt lyckades jag fixa skjuts av mamma. 10,47
vi kom så långt som till nybro rondellen 10,53
då jag insåg att jag har inte nycklarn med mig..
utan dom blir det svårt att öppna på kontorab.
var bara att vända om..
patrik kom ner med nyckeln och vi åkte tillbaka mot kontoab. 10,59
11,10 öppnade jag dörrarna.

dock så var det ingen kö.
men jag mådde ju inte direkt bra..
första gången nånsin jag inte öppnat itid.
jobbet gick väl hyffsat.

pappa kom förbi på stan och han skjutsade mig.
var tvungen att svänga förbi systemet..
fråga mig inte varför men patrik ville ha öl och cider.
allt flöt väl på rätt okej.. hans öl var slut.. men men.

väl hemma kom patrik och mötte mig trappen för att hjälpa mig
upp med alla påsar.. där sker det.
en påse åker i backen och 5 cider förstörs..
båda min julcider försvann. :(

vi får hoppas kvällen blir bättre.

0 kommentarer: