Pages

fredag, december 28, 2007

Tjejsnack V.52

Nyår

Var och med vilka ska du fira nyår?
Det vet jag inte tyvärr.. eller jo Patrik.
men sen vet jag inte mycket mer.. kanske Denise..
förutom dom 2 så letar vi efter en fest..
eller så är vi här hemma och dricker lite.

Har du några nyårslöften, vad?
Nee jag kan inte ens infria ett som jag verkligen trodde jag
skulle göra och det var att få ett jobb inom kläder under 2007.
gick ju inge vidare.. visst fixade ett extra jobb.
men nått del/heltidsjobb inom det har jag inte. :(

Vad är det bästa som hänt år 2007?
Måste nog helt klart vara min och patriks förlovning.

Vad är det sämsta som hänt år 2007?
Att jag är kvar på kontorab, tror jag håller på att bli en
rätt negativ människa pga att jag är kvar, trivs inte alls.
Det gör mig till en dålig servicemänniska vilket förmodligen
inte kommer leda till ett annat jobb, ond cirkel. :(
Vill inte bli en negativ människa..

Vad förväntar du dig av år 2008?
Hoppas väl fortfarande på att komma ifrån Kontorab.
Jag tror att det även kan bli året jag blir gravid..
är ju inte säker på det.. men min p-stav ska ut innan slutet
av februari sen får vi se om det blir nån knodd eller inte. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska du ocksa ga o ha barn? Haha.. verkar som att alla skaffar barn numera! ;) ar det bara jag som kanner att jag inte ar redo forens om sakert *manga* ar? :P

Anonym sa...

hej hej! Tack!

Anna Högrelius sa...

Jag håller tummarna för att dina planer för 2008 går i uppfyllelse!