Pages

tisdag, april 22, 2008

82 månader.

idag var vi på akropolis och åt gott.. :)
P tog toast skagen och jag testade sniglar..
jag kan säga att det var väl helt okej.
men inget som jag skulle äta igen.
Ps skagen gör jag också bättre själv..
får man ju mer räkor också.. hehe :)

sen så åt jag renfile med jägemaistersås och P tog pepparbiff..
vi hade egentligen ingen speciell anledning till
att gå ut och äta där.. men jag var sugen på nått gott..
och ville inte gå ut och äta nån skräpmat.
inte för jag tror det här var speciellt nyttigt heller..
men det känns mycket nyttigare än typ billys.

när vi satt där så kom jag på att det var den 22dra..
alltså räknade jag ut att vi skulle kunna kalla detta
att vi firade våran 82dra månad tillsammans.
men det gjorde vi ju inte direkt.. men ändå.
hehe shit.. 82månader.. det är lång tid det. :)

pratade med en vän som tidigare jobbat på Flash..
och fick en del inside information om stället och så. :)
xoxo.

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Tack. :]

Tjugo i blir utmärkt! Ses då. Kram!

Unknown sa...

grattis till 82-mander, hihi :) forresten tycker jag "file mignon black and white"-nanting pa akropolis ar skitgott :) kram

Denise sa...

Härligt att det gått så lång tid för er =)

Vad var det för intressant info du fick?