Pages

söndag, april 27, 2008

Min sönda.

idag har varit en väldigt slapp dag.
förstår inte vad det är med söndagar..
spelar ingen roll om man dricker eller inte..
jag är helt död ändå.

borde vart ute och gått med M..
men jag var för seg för att orka ringa.
dåligt gjort av mig.. orkade dock gå en sväng till ica..
där vi köpte tacos.. gah mätt man jämt blir.
är rädd att tacos ska bli som chips för mig..
P håller på att föräta mig på det.

kollade på F1 där söt kovalainen råkade ut
för värsta kraschen.. men som det verkar så
gick det inte så illa som det såg ut att kunna gjort.
tur att F1 bilar är så bra uppbyggda kring säkerhet.

just kollat klart på en film..
Untraceable var helt okej film.
vi hade rätt dålig kvalite på den och inte swesub..
rätt jobbigt då det var vissa grejjer man missa.
men helt klart en film som är sevärd.

nee försöka bli trött så man kan gå och lägga sig..
imorgon börjar en jobbig vecka.. inventeringsvecka.
xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade noll ork jag med, så även om du ringt hade jag sagt nej. Så vi var nog båda rätt dåliga igår. =)