Pages

lördag, april 12, 2008

Grattis!

Idag fyller D 26 år!
Tuuuututuduuuu! Grattis! :)

Jag har kännt D sen jag hade hemlängtan en gång
på ett fritidsläger sommarn.. *tänker* -90 eller var det -91? :)
Då gungade hon iaf mig i en gunga så jag inte skulle känna det.

Är så skönt med D.
kan gå hur lång tid som helst och vi inte pratar..
som har hänt då vi bott i olika städer under olika utbildningar.
men när vi väl pratar är det som vi pratade igår.

men nu ses vi mer och mer när vi båda äntligen bor i samma stad.
och det känns som hon kom i helt rätt tid också..
för ibland känns det som alla mina vänner försvunnit..
eller dom har fått liv helt enkelt.. hehe :)

så idag ska vi våldgästa min kära vän D där vi ska
äta massa med kaka och bulle eller va hon nu bjuder på.
sen ikväll blir det tv-spelskväll. :)

så Grattis igen D!
xoxo.


D & Jag i nian.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Yeah! Lookin good, haha