Pages

tisdag, april 15, 2008

Kanske.

intervjuen med Flash gick såå himla bra.
så känns det iaf..
och som det lät på henne låg jag bra till..
men nu var jag först igen av de som ska på intervju
och hon skulle träffa 3 stycken till.

men som det såg ut nu kommer jag få provjobba där..
för att se hur man passar in med hon som är butikschef där.

hon sa när hon frågade om jag var gravid eller hade planer
på att bli gravid att hon egentligen inte fick fråga den frågan..
jag sa att ärligt talat så kan jag säga att det är på tapeten..
men om jag skulle få detta jobb skulle jag skjuta på dom planerna.

hon sa att de inte var emot att folk som blir gravida..
bara att dom såg att man först kom in i jobbet och så.
sen så kunde man sen hitta en vikarie och så..

såå nu blir det inte "mysmaraton" ihelgen..
vilket är tråkigt om jag inte får jobbet.
men men.. får jag jobbet så skulle jag bli så himla glad.

jobbet är iaf på 65%.
men det skulle bli en löneökning på minst 16kr/timmen.
jaja nu är det bara och vänta och se..
men nu är det inget kunskapsprov som tynger mig ner. :)

det som jag tycker är skönast är att allt inte hänger
på om jag får jobbet eller inte.
xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bara gå in på IKEAS hemsida o kolla
på Sultan svandal o madrassen heter
sultan timan. Så bra är jag tyvärr inte på att fotografera, men visst skulle det vara kul att vara duktig. Men det tror jag inte ja kommer satsa på precis. Men har ju ställt upp att fotografera anda saker men man kan inte förvänta sig proffsiga bilder precis, hehe :P

Anonym sa...

ja eftersom det inte får rum nån ram här :p

Anna Högrelius sa...

Heja Heja! Jag håller tummarna för dig. :D
Ja du.. människor har inget liv. Att sitta och dissa mig och min familj är så jäkla patetiskt. Men men, jag tar inte åt mig. Vet ju att vi har världens sötaste dotter, min make är snygg som få och jag är inte fulast i världen. Haha. :]