Pages

söndag, april 13, 2008

FilmSönda.

nyss kollat klart på filmen Waitress
med Keri Russel aka. Felicity.
Skön film.. lagom film att kolla när man vill slökolla
och skratta lite.. feelgood film dessutom.
även om jag faktiskt tyckte lite synd om hennes man..
undra om det var meningen.
iaf så är det en film jag rekommenderar.

så var det dags med det här baby grejjen.
ska ju försöka ta det som det kommer..
men lite kan man ju planera..
försöka ha sex nån extra gång när man har ägglossning eller nått.
men vill försöka att inte bli för besatt..
kankse är svårt.. va vet jag..
jag om nån är ju en sån som när den har en sak på huvet..
tänker på det hela tiden..
så på det sättet kan det ju bli svårt att inte det besatt.
men jag ska försöka.
jag har ju iaf flera experter på området som
säkert kommer få många frågor.. hehe

och om jag skulle bli med barn skulle jag
ju inte kunna hålla käften heller.
nee nu börjar jag redan bli lite besatt.. haha :)

igår så firades då D på sin födelsedag
och på kvällen kom hon och K/J förbi och vi spelade Guitar Hero.
D är himla duktig.. och jag börjar faktiskt klara en hel del.
fick 92% iofs på Metallicas lugna låt One.. men ändå! :)

nee nu ska vi se The Fast and Furious.
Jag tyckte om 2an som jag har på Dvd..
nog mest för den coola tjejen Suki som är med i den filmen..
men jag hoppas att Vin Diesel är så snygg som han brukar
och gör filmen trevlig att titta på :)
xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det är bara att fråga på om du undrar något. :] Men helt spontant kan jag säga att försök att inte bli besatt av tanken. Det är då det blir svårare att bli gravid. Kvinnans kropp är skapt lite märkligt, och tar oftast åt sig en graviditet när man inte planerar för hårt. Jag håller tummarna för er! :]

Anonym sa...

MMmm.... håller med Anna, så ÄR det. När minst vill det så dyker det där jävla mötet mellan ägg och spemie upp. Haha. Bra att du börjar träna. Att man mår fysiskt bra gynnar graviditet. Du är verkligen inne på det nu va???