Pages

fredag, april 18, 2008

Diskriminerande.

ju mer jag tänker på Flash intervjuen..
så kommer jag på att hon ställde väldigt
många diskriminerande frågor..
eller dom blir väl inte diskriminerande förrens
man diskriminerar mot det dom står för..
men varför fråga frågorna om man står neutral mot dom..

typ som:

  • Är du religös?
  • Har du tatuering?
  • Ska du skaffa barn?
  • Röker du?

men jag svarade ärligt på alla frågorna..
sen så kanske de var i linje med va hon tycker eller nått..
tror dock inte att jag feströker är det..
men jag sa att jag inte hade tatuering..

betyder det nu att om jag skulle skaffa en
skulle dom inte tycka om det?
jag kommer ju inte direkt skaffa en i ansiktet..
hmm.. jaa.. men jobba med kläder kommer jag förhoppningsvis
göra nu i framtiden.. gäller bara att charma hon som jobbar där också. :)

xoxo.

6 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Du kan få boka mig i mitten av nästa vecka ;] Hur jobbar du?

Anna Högrelius sa...

Onsdag, 14:30 it is! Skriver upp i kalendern. :]
Ses utanför Guldfynd? Kram!

Anonym sa...

Jag vet inte hur jag ser på sånna där frågor... Du är ju ändå ett ansikte utåt, så tatueringen kan jag förstå. Röker- nja, det är säkert för att veta om de måste räkna med att du tar fler raster, sen är lukten äcklig för många kunder. Religiös har ju verkligen inget med dig att göra som biträde, den var mysko. Vill de veta om du går i kyrkan på söndagar och inte kan jobba då? ;)

Anonym sa...

Måndag blir bra! ska lämna axel hos syrran på stan kl 16, så 14.30 blir bra. =)

Anna Högrelius sa...

Jag tänkte, ska vi fråga Pethra om hon också vill träffas då? Så kan vi ta en promenad allesammans! :]

Anonym sa...

ja vi är sugna på det :)