Pages

lördag, april 05, 2008

Pluggandet.

idag började bra..
jag var på för att plugga och sen gå promenad med M.
och promenaden var skön och trevligt med heldel pratande.
sen kom jag hem och fortsatte att plugga..
sen slumrade jag till lite och efter det har allt blivit tråkigt.

usch.. inget fastnar.
P och jag grälar för jag inte får in de här sakerna.
för han försöker förklara för mig och för mig låter det som grekiska
och jag blir helt av för det är grejjer som jag läste på gymnasiet.
åhh vad jag är glad att jag kommit därifrån.
plugga är sååå himla tråkigt.

P kommer bli så himla besviken också om jag inte få det här jobbet..
mer besviken än mig.. jag vill inte att han ska vara besviken på mig.

dessutom har jag fått ett stort jäkla munsår som inte
kommer gå bort tills på tisda heller.
nee just nu är inget kul.

ska kolla på nån serie så jag förhoppningsvis blir lite glad igen.
xoxo.

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Munsåret kommer för att du är stressad med all säkerhet. Duu, gör bara ditt bästa och mer än så kan du inte göra.

Denise sa...

För i helvete! Du ska göra det för din egen skull, inte för Puttes!!!!

Anonym sa...

Säger som Denise. Blir han besviken på dig så är han endast barnslig.