Pages

söndag, april 06, 2008

SöndasPlugg.

denna dag har varit fylld med plugg och plugg.
vaknade vid halv 11 och såg ett mediumavsnitt..
sen satt jag igång och pluggade..
blev ett avbrott för att se på F1 loppet..
men det var så tråkigt så jag somnade till det härliga ljudet istället. :)

när jag vaknade var det bara att fortsätta och plugga..
tog ett litet avbrott för att äta pizza och se på GhostWhisperer.
sen drog jag igång igen..
såg lite grann av Guifmatchen mot Hammarby också..
dom var duktiga fast dom inte vann..

nu är jag iaf taggad igen..
kanske behövde en liten hjärnsmälta där för att kunna gå vidare..
P säger att jag inte får tänka så..
men jag tänker iaf.. att om jag inte får jobbet så kommer
jag ändå ha nytta av det jag pluggar..
känns mer värt då.

nee nu blir det till och mysa i sängen. :)
xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Tycker att du ska sluta på P faktiskt. Tänk på dig själv, tjejen!