Pages

tisdag, april 01, 2008

Bloggtorka.

Verkar som att alla.. utom jag då förståss..
hehe några andra verkar inte ha drabbats.
men jag upplever att väldigt väldigt många
drabbats av nån sorts bloggtorka.
för inte är det många som skriver iaf.

idag är det första april och då får man luras..
jag däremot är värdelös på att ljuga..
får ett sånt stort smile över mina läppar då.

idag cyklar jag.. wow tänker nog många..
men det är inte för jag ska vara nyttigare..
för det är himla jobbigt att vara nyttig..
utan det är för min kära lilla moppe inte mår någe bra.

den har helt enkelt slutat fungera..
eller man kan få den att funka i tomgång..
efter många om och men måste jag säga.
men sen när man ska köra iväg så bara dör den.
hel mongo är den. :)

fått reda på att jag ska få gå på intervju på jobbet
som butikschef på kjell & co.
dom har iofs inte rngt än..
men jag har ju mina kontakter nere i malmö. :)
så nu ska det tränas och drillas av P. hehe

nee jobba vore kanske en ide ;)
xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

blogg.se har strulat, därför många har bloggtorka. =)

Anonym sa...

Skulle preciiis skriva samma sak. Hehe