Pages

tisdag, april 29, 2008

Whhiiiu.

gissa vem som fått ett nytt jobb!? jag såklart. :)
dom ringde just och medelade att dom vill
att jag ska börja jobba hos dom på Flash så fort som möjligt! :)
åhh va jag har längtat efter det här.. :)

visst nu kommer ju barnplanerna skjuta på sig..
och jaa det är ju tråkigt..
jobbigt också när man ställt in sig på nått..
sa det till P för nån dag sen..
och ingen semester lär jag ju få..

men va gör det..
jag ska jobba i kläderbranchen!!
jag har nu fått in min fot!

xoxo.

5 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

GRATTIS!!!! :D

Robin H sa...

Gratulerar! Roligt för dig. :)

Anonym sa...

Grattis! :D Som en vis tjej till mig sa till for ett tag sen: du ar sa bra, du gor verkligen det du vill :D kram!

Denise sa...

Du är så bra! =)
Men egypten får du iaf ;)

Anonym sa...

Va kul!! Grattis & lycka till! det kommer gå super!