Pages

torsdag, april 24, 2008

Flash.

såå nu har jag provjobbat klart..
och jag tyckte det gick bra.
men sen vet man ju aldrig ändå..
menar jag har ju ingen kläderfarenhet..
men jag hoppas det inte ska göra något.

fick hjälpa till att välja kläder som skulle upp på
deras skyltdockor och sen ånga dom.
var mycket folk i butiken och alla var så himla trevliga. :)
var inte direkt som i andra butiker där folk vill gå titta själva.
dom hade många olika jeans modeller..

hittade en söt topp också..
jag som letat så himla mycket.
iofs är det mer en vardagstopp än fest..
och så såg jag lite koftor som var fina också.
men det får bli sen isf. :)

hon butikschefen var en väldigt duktig försäljare måste jag säga.
mycket blir det ju att lära sig helt klart..
dom hade gammeldags kassa..
så det är ju lätt att stämpla fel..
men det är ju sånt man lär sig, får nog tänka mycket ibörjan.

lite roligt var också att jag blev den enda
som blev utvald att provjobba..
då jag var hon som intervjuades favorit. :)

men nu är det bara att vänta vid telefon och se om den
ringer med ett positivt eller negativt besked.
men det var himla kul iaf. :)

håll tummarna för mig! :)
xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummarna. :)

Denise sa...

Du är så duktig! Ska komma in och titta på lite kläder om du börjar jobba där. Aldrig gett Flash en ärlig chans, men nu så ;)

Anonym sa...

Kul att det gick bra!! =)

Anonym sa...

Kul! Hoppas de ringer med det positiva beskedet. =)