Pages

tisdag, april 01, 2008

Kunskapstest.

fick ett sms inte långt efter jag skrivit mitt förra
inlägg om att jag skulle få komma på intervju
och att mer detaljer fanns på min mail.
Jag ska nu till arbetsförmedlingens lokaler på tisda 13.00.
och där kommer jag få göra ett kunskapstest..
det kommer vara om saker som står under nått som
dom kallar Kjellfakta och det är sjuk mycket grejjer.

usch.. det är huuur mycket grejjer som helst.
det är om sladdar, om datagrejjer om.. ja you name it.
om skit som man lärde sig på gymnasiet..
om ellära.. åååhh va jag hatade ellära.
verkligen ett sånt ämne som gick in i mitt ena öra och ut ur det andra.

men jaa jag ska göra mitt bästa.
såå det är bara att sätta igång att plugga. funny.
xoxo.

p.s
efter att ha kollat igenom deras butiker
har jag nu konstaterat att de inte har en ända kvinnlig butikschef.
Kommer jag bli den första.. eller är jag helt enkelt fucked? :P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Uscha för att mata in sånnt där =(
Hoppas patrik drillar dig bra inför intervjun