Pages

torsdag, april 03, 2008

BakPotatis.

idag har jag varit och fikat med Pe och lilla A.
väldigt kul måste jag säga..
fick testa att gå omkring med barnvagn sen..
som var både lättare och svårare än jag trodde.
deras vagn är ju väldigt lätt att köra..
men förstod inte riktigt hur man skulle komma ner
från höga kanter.

åt en bakadpotatis med skagenröra på waynes.
men det var inte som förra gången då man fick
göra sin egna röra och det var ju det jag föll för.
iofs är det ju alltid gott med bakad potatis.. men jaa.. inte fullpott.

nee måste fortsätta att plugga lite grann..
frågan är om det går in någe.. eller jo det gör det väl.
vissa saker går in rätt fort för man kommer ihåg det från gymnasiet.
men andra saker känns väldigt avlägsna..
som vem använder idag minidisk?
och den faktan som jag samlar på mig..
som att sony skapade den -92
lär nog inte vara med på det där himla kunskapsprovet.

xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Haha, du gillar inte att motionera nej. Men självklart är du välkommen att hänga med på promenad! Du, jag & Pethra kan ju ta en lång skön promenad när Pethra känner att hon mår tillräckligt bra! :]

Anonym sa...

vin kan man inte dricka! hehe