Pages

torsdag, april 10, 2008

Betygslös.

jag är helt tömd.. känner mig trött..
inte fysiskt utan mer psykiskt.
det tog att plugga så mycket och gå på intervju.
man känner sig lite tom..

typ som "jaha.. va nu då?"
man fick lixom ingen utdelning.
inget betyg som man annars får.
iofs bara för jag inte får butikschefs jobbet är nog
inte heltidtjänsten körd än..
men det är den nog om jag inte får nått besked imorrn iaf.

ihelgen verkar inte mycket hända..
mer än att man ska få gott i sig lite kaka och bulle hemma hos D.
Hon fyller ju på lörda. :)

Kollat lite på de här programmet Barnmorskorna.
Shit.. får ont av att bara se det..
och va äckliga bebisarna är när de lägger upp dom hos mammorna..
kan de inte torka av dom lite först?
blodiga och geggiga.. nee det ska jag skriva i mitt brev..
som jag fick veta för inte så länge sen att man ska skriva.
till barnmorskorna.. såklart! :)

nee försöka dra med mig P till sängen..
mystime nu ju, bästa tiden på dagen. :)
xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå skriva brev? Varför ska du skriva ett brev oom geggiga blodiga barn???

Anonym sa...

Jag gissar att du inte kommer bry dig när du ligger där o är svettig o äcklig själv. Du vill nog bara ha ditt barn som du kämpat för. Hehe

Anna Högrelius sa...

Ehh, Lilian Lilian. När du ligger där och har fått din barn så skiter du fullständigt i blodet och fosterfettet. Bebisen är ändå det absolut finaste du har sett. Lovar!

Denise: Man skriver ett så kallat förlossningsbrev innan det är dags att föda. I brevet skriver du ner hur du vill göra under förlossningen, med t ex smärtlindring. Sånt som du kommer glömma under tiden dina värkar är. :]