Pages

måndag, april 14, 2008

Stängning.

den här veckan är det jag som stänger..
så då slutar jag 18.00 och sen jobbar jag även på lörda.
mycket jobb just nu.

är dock lite irriterad.. Kontorab bestämde tydligen förra året
att löneförhandlingarna inte skulle ske förrens i augusti iår.
suck jag som sett fram emot att få extra 10 kr i timmen.
då jag går från 2 års erfarenhet till 3år inom handel.
ända människan som förlorar på det är ju de som jobbar.
suck. suck.. men men.. får ju bara minimilön här..
så ingen idee att ha nån förhandling.
tänker bara ge dom papprerna där det står hur mycket jag
ska ha enligt handels.. så får det vara klart så.

idag tog jag även tag i den gamla klasskompisen..
skickade ett sms och frågade var som händer i helgen.
vi ska hitta på nått på lörda.
ska bli kul och se hur detta kommer utspela sig..
som jag ser det kan man aldrig ha för några vänner.. :)

sen har jag mer och mer börjat fundera på min lilja som
jag tänkte tatuera in mellan skulderbladen..
hittar ju ingen klockren bild..
och egentligen skulle jag vilja ha nånting mer..
vad vet jag dock inte riktigt.
Förslag?

annars så finns faktiskt en rätt fin lilja som han på nasty
redan tatuerat.. bara gå in på nastys hemsida och kolla.
ligger under bilder.. dock lite dåligt att inte öppettiderna står
på hemsidan.. nån som vet.. orkar inte ta mig till järntorget
för att sen få reda på att det är stängt! hehe :)

Ikväll kl. 21 tänder jag ett ljus i vårt fönster för Engla.
Gör det du med!?
xoxo.

0 kommentarer: