Pages

tisdag, april 08, 2008

Intervjuen.

intervjuen började med att rekryterarna kom sent..
de kom precis från sthlm..
och hann heller inte få i sig någon lunch..

intervjuen gick helt okej..
inte dåligt men jag kan inte säga att jag ägde den direkt.. hehe
men jag är rätt nöjd.

kunskapsprovet kunde gått bättre..
men men.. ingen har ju nånsins fått full pott..
så det är väl inte meningen att man ska kunna allt.
jobbiga är att efter att provet var slut fick man se resultatet
hur det gått och så..
men jag råkade klicka mig förbi det..
så jag har ju ingen anning om hur det gick. :/

mitt jävla huvud har gjort ont hela jävla dan.
och verkar inte spela nån roll hur många tabletter jag tar.
det är iaf skönt att det är över.

dock lär man ju bli lätt nervös om de ringer imorrn
och man får komma på den andra intervjuen som dom
ska ha på torsda.

jaa vi får väl hålla tummarna.
xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det gick säkert bättre än du trott! :] Skönt att det är över. Kram!

Anonym sa...

Hehe. Ja det är blekta slingor med en färg ovanpå. Går inte att bli helblond när jag var så mörkhårg innan, utan att totalförstöra håret med blekning. Så jag får bli ljusare nästa gång.