Pages

fredag, april 11, 2008

Lättad.

Han ska vara med! Han ska vara med!
Det sa han iaf igår... åhh är så himla glad. :)
För er som fattar nada så är det så att P
alltid sagt att han inte kommer vara med mig i förlossningssalen.
för han tycker typ blod m.m är så himla äckligt.
Han kan inte ens kolla när det är sånt på film..
och han tyckte inte han skulle göra nån nytta där.

men igår sa jag uppriktigt till han att om han
inte skulle vara med.. skulle jag bli riktigt ledsen.
då sa han att självklart kommer han vara med.

sen sa vi inge mer..
inga frågor varför eller nått om nått annat. :)
bara en stor sten som föll från mitt bröst.
jag vill ha han där, vill att han är det tillsammans
med mig och upplever födelsen av vårt barn.
även om Pe har varit så snäll och erbjudit
sig att vara min utifall person.. :)

himla bra sätt att starta helgen på :)
ska nog ta mig en eller två redbull o vodka ikväll. :)
xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

NÅGON måste man ju ha där som man kan skrika och krama sönder handen på =)

Anonym sa...

tur för honom! ;)

Anonym sa...

Säger som Pethra! ;)