Pages

måndag, april 21, 2008

Hämtat.

bikinin var lite mer rödare än va jag trodde..
trodde den skulle vara lila..
men det funkar ändå.. satt som ett smäck. :)

klänningen vette katten..
satt as fint över brösten.. men jag tycker den är för kort..
inge fint fall på den heller.
ska fundera om jag ska skicka tillbaka den.

blev inte så mycket gjort idag ändå..
visst tvätten, disken och köket ser väl någesånär ut..
men sen tröttnade jag och hamnade framför tvn.
råka slumra lite.. hoppas inte det kommer störa min nattsömn.

när jag var och hämtade mina grejjer från ellos
så gick jag förbi slagsta glass.. och dom hade öppet
fast det stod att dom stängde 19.. så hade dom öppet kvart i 20.
det var jätte gott kan jag tala om. :)

nee nu har P kommit hem så nu ska jag mysa med han!
Btw så vill jag gratta M&K som blivit Radhusägare!
xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju blivit dyr du på FB, inte råd längre!