Pages

måndag, mars 31, 2008

Kändisfrisyrer.

Fick insperationen från Annica
veckorevyn kan man nämligen testa olika kändisfrisyrer.
dock var det svårt för mig då jag inte har många bilder
på mig som jag inte har nått hår i pannan.
så jag använde först bilden då jag visade mina tänder..
sen så tog jag en ny bild.. och några hår är med den bilden..
men här är resultaten. :)


Rihanna. & Jessica Simpson.


Ashley Olsen. & Danny.

Lindsay Lohan. & Gweneth Paltrow

Mischa. & Nicole.


Lucy Lui & Kate Moss


Victoria & David Beckham

haha ja lite kul är det ju. :)
xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jessica simpson eller Mischa röstar jag på =)

Anna Högrelius sa...

Haha, vad snyggt! Jag röstar på David Beckham ;D
Nej, men seriöst så var du snygg i Fru Beckhams friss!

Anonym sa...

Jag tyckte du passa as bra i Lucy Lius frissa! =)