Pages

måndag, mars 10, 2008

Clueless.

just kommit till jobbet efter att ha
varit hos en doktor på skiftingevårdcentral.
för det första känns det jobbigt att varje
gång jag kommer iväg till doktorn är det en ny vårdcentral.
fattade t.ex inte vart jag skulle parkera här..
åkte omkring som jag tror var cykelbanor..
ändå upp till skiftingeskola.. där vände jag.

sen tror jag tillslut jag ställde mig på pagodens gästparkering.
iaf sen fortsatte det att jag först satt i fel väntrum.
sen när jag väl kom inte till doktorn..
förstod jag inte mycket jag vad han sa.
jag är ju så himla dålig på brytning..
fick nån kortsison nässpray.. tror inte jag kommer få
ta bort mina mandlar.. eller ja.. kanske skickade han remiss..
vem vet!?

iaf tyckte jag han sa att vi skulle ha telefonkontakt..
om han ska ringa eller jag fattade jag inte..
men det blir nog bra.
suck.. när jag väl tar mig i kragen och kommer iväg..
kan jag inte säga om det gick bra eller dåligt..
ända jag vet är att jag lämnade blod..
tror detta var för att kolla struma grejjen..
men är inte säker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blir man tilldelad en husläkare?

Anna Högrelius sa...

När du har fått fram videon på you tube så titta på höger sida om videon. Där står Embed och sen en html-kod under. Kopiera den länken och klistra in i din blogg. Klart! :D

Anonym sa...

hejsan! nu har jag lunch! är på kajs jobb den timmen,tänkte skriva några rader till dig!PS kransen till dig är på ingång!!! Du får den för halva priset! 70:-
Kram Annica