Pages

söndag, mars 16, 2008

Magiskt.

åhh va jag är trött..
men nu är jag iaf hemma.

igår var magisk.
visst satt inte på parkettplatser..
men jag såg mer än nog.
maffigt är vad utsikten var. :)
tog hur mycket kort som helst..
det blev dock inte så himla bra för
jag ville inte hålla på och kolla i kameran hela tiden.
men ändå ville jag ha bilder.. hehe :)

Charlotte vann vilket jag tror kan bli bra då
ESC förmodligen kommer drukna i copycat ballader.
Dock var ju Sanna grym! helt fantastiskt.
Tycker det var dåligt att inte Linda fick några tittarröster..
men jaa alla kan ju inte få poäng.
måste se melodifestivalen på tv också.. hehe :)
sen köpte ja hur mycket saker som helst..
  • Melodifestivalen t-shirt
  • Melidifestivalen skallra typ som snurra & lyste
  • Blinkande pinne
  • Melodifestivalen pin
  • Melodifestivalen ring

hehe tror det var allt.. så nu är jag Melodifestivalen-pimpad! :)
sen delade dom ut gratis melodifestivalenvatten..
så det tog jag en.. sen delade dom även ut något extra tuggumi
som var himla gott och man fick väldigt bra bubblor med. :)
efteråt drog vi oss mot tunnelbanan..
där stod aftonbladet och delade ut en massa såna där posters
som det stod typ: Heja Sanna! och en bild på henne.
Fick med mig ett antal.. på de som räknades. hehe :)

idag åkte vi först iväg till s:t eriksplan och gick till en
restaurang som heter Arizona där dom serverar
Americansk Brunch på söndagar.
fy fan va gott det var.. chicken wingsen var lite starka..
men jag hade enbart kunnat äta pannkakorna med sirap.
åhhh va gott det var och shit var mätt man blev..
jag orkar inte äta något fortfarande.. :)

sen åkte vi runt lite igen för att hitta mina affärer..
hehe åkte tillslut till city och strosa lite där..
hittade ett par jätte fina skor.. men de kostade 800kr
så efter att ha stått i kö för att köpa dom..
insåg jag hur lite jag skulle använda dom..
och för 800 kr måste jag utnyttja dom rätt mycket.
så istället köpte jag en fin trenchcoat som jag ska ha ivår. :)
Måste sända en stor tack till min bejbi som har gått
gata upp och gata ner i sthlm för att jag ville shoppa på
alla dessa konstiga ställen som vi oftast inte hittade till. :)

sen åkte vi faktiskt till Ps morbror och sen vidare hem.
sååå himla skönt med bärbar dator..
kolla på Lost på väg upp och ANTM season 10 på väg hem.
resan går så himla snabbt. :)

nu blir det nog att knapra Riesen och se på F1 Australien.
vet ju iofs lite halvt hur det gått pga Annas blogg.
hehe va är det med finnarna i F1..
Kovalainen locking f**king good! :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Menar du att Kovalainen är snygg eller att det ser bra ut det han gör- dvs kör?