Pages

söndag, mars 02, 2008

Tjejsnack V.09

oj har ju glömt tjejsnack den här vecka så kommer det.
Djur

Har du några djur, ras och vad heter de?
Neee P är allergisk.. men skulle vilja ha en lite katt.
har jag dock inte svarat på nått liknande tidigare?


Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
Jaa en katt som jag skrev i det förra inlägget..
eller en lite chihuahua/Shi-Tzu blandis..
dom ser ju typ ut som Gizmos. :)


Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
Jaa.. alla reptildjur och fiskar.. var är det roliga och mysiga
med ett djur som inte har mysig päls eller vill kela?


Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
Helt klart Katt, då skulle jag kunna ligga sova hela dagarna..
tills min matte/husse kom hem och kelade med mig.
Sen smidigheten skulle ju kunna vara en kul grejj också. :)
Men det är iofs om jag vore ett djur i mitt nästa liv..
om det bara var för en dag skulle jag nog vilja vara en fågel en sommardag.


Finns det något djur du är rädd för, vilket?
Ja Bromsar! Usch de biter så himla hårt och sen får jag
alltid en typ allergisk reaktion av deras bett..
och självklart så är det alltid mig dom vill bita..
förstår inte varför mitt blod är så himla gott!?

0 kommentarer: