Pages

fredag, mars 21, 2008

Långelaten.

mår mycket bättre idag..
allt som är kvar är att jag blir trött fort,
nyser som attan och nästäppan.
iofs är det jobbigt i sig.. men inte mot hur det vart..
då är det här en befrielse.

idag har jag även njutit av min första gammeldags
från SlagstaGlass.. tydligen så ville inte P ha för det snöade..
men då jag inte kollat ut sen i tisdas så vill jag ha glass. :)

idag är då långfredan och påsken börjar..
imorgon ska vi till mamma och jag börjar
redan längta till att komma ut.
har redan börjat planera vad jag ska ha på mig.. hehe :)
så jag får önska alla som läser här:

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker slagstaglass är överskattat, men det är väl tradition. Brukar ta den där när man får en Ice-coffee med. Det är gott =)
Har du sett "a mighty heart" med Jolie. Kanske ngt för imorgon?