Pages

söndag, mars 23, 2008

Påskafton.

idag har det ätits mat i massor hemma hos mamma.
det var jansson, köttbullar, sill, skinka, must
och allt annat som hör hemma på ett jul.. mena påskbord. :)
ända jag saknade var vörtbrödet.
men man kan väl inte få allt här i världen.

sen till efterrätt så blev det jordgubbar med glass och biskvier.
himla länge sen man åt biskvier..
senast måste varit typ högstadiet eller tidigare i nyponsoppa.
gott var det iaf.

hos mamma var hennes sambos pappa och bror med familj.
3 ungar har dom.. 2 pojkar och 1 flicka.
shit va dom lät.. det var inte lite.
10 månaders flickan var rätt lugn dock.. söt. :)

Saga.

efteråt åkte vi och hämtade upp D för att kollar på film..
hon hade önskat A mighty Heart så den såg vi på.
ingen höjdarrulle tyckte jag.. och hade det varit bara jag och P
hade den nog stängs av.. sorry D! :P

sen så spelade vi Guitar Hero.
jag klarade av 4 låtar eller nånting..
som kanske inte låter så bra.. kan vara för det inte är det.. hehe :)
men iaf.. jag är inte speciellt bra på det heller..
får så himla ont i min vänstra tumme.
men jag är glad över att jag klarade dom iaf.
D var urduktig och klarade en låt med 99%.. inte illa!

imorrn bär det av till Ps föräldrar..
där ska jag få massage av hans syster..
ska blir himla skönt.. trevligt att hon måste öva på folk..
menar klart man ställer upp.. menar jag är inte den som den ;)
sen blir det väl nån mat där med förmodar jag..
får se vad det kommer bjudas på.

nee sängen nästa.
xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman! Har jetlag som fasiken, sa jag orkade inte gora speciellt mycket idag, sorry! jag hor av mig sa fort vi ar tillbaka fran rom och london pa sondag sa vi kan fika. kram!