Pages

måndag, mars 03, 2008

Hunnit Mycket.

idag har jag hunnit med en hel del..
känns det som iaf.

innan jag gick till jobbet slängde jag in en tvätt..
efter jobbet så åkte jag till vibhälsan och
körde mitt första riktiga pass..
det gick helt okej och jag var därifrån efter 25 min
ringde ner till solfuxen och undrade om de hade
soltid.. det hade dom tyvärr inte förrens en 40 min senare..
så jag åkte ner på stan.. åt en liten cornermålet.
strosa omkring lite på Bokia där jag köpte en
turistkarta över Califonien..
okej vi kommer inte åka dit i sommar.. men man kan väl drömma? :)

sen så solade jag en 20 min..
frågan är nu.. tänkte sola en gång till den här veckan.
men när är bäst?
på onsda.. 1 dag innan jag har annsiktsrengöring eller
på fredan.. 1 dag efter behandlingen.. de ska ju peela.
Help Me! Please! :)

efter jag solat drog jag mig hemmåt.
här har ju hängt tvätt, plockat ur diskmaskin..
slängt i en ny tvätt som jag ska hänga snart.
fick ut lite ur lilla toan där vi har vårt förråd just för tillfället.
fixade hängmappslådan som vi ska sortera räkningar i.
sorterade in lite av de räkningar vi haft under det här året.

har nu klivit ut ur duschen och väntar på att P ska ringa..
så vi kan åka till Willys.. där vi ska panta och handla mat.
ikväll ska jag nog softa. :)
sooo how was your day?

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ville bara saga att dem runda bamboo-orhangena har kommit in nu, men dem ar lite mindre :) kram

Anonym sa...

Definitivt Fredagen efter behandlingen... Annars skrubbar dom ändå bort dom döda hudcellerna som färgen har fastnat på =)

Anna Högrelius sa...

Vänta med att sola till nästa vecka? Då är din hud fin och färgen blir bäst. :]