Pages

tisdag, mars 25, 2008

Våffeldagen.

sitter hemma själv då P är på nått styrelsemöte på rotary ungdom..
inte blev det mat hos mamma som vanligt på tisdagar heller..
nee dom river sitt kök då dom ska sätta in nytt.

jag har just ätit våfflor..
tack vare Ämmas blogg igår fick jag reda på att
idag är det ju våffeldagen och då måste man ju äta det..
fullkornsvåfflor blev det.. hehe :)
men jag åt typ 3 eller 4 och jag gjorde smet av 2 paket..
hmm.. blir att äta våfflor i flera dagar.
eller iaf på lunchen imorrn sen slängs väl smeten.

idag har jag varit på jobbet igen..
blir heltid hela veckan då butiksplatserna måste bli
klara den här veckan.
vilket innebär att det blir rätt många timmar den här
veckan då det på lörda är min tur att jobba igen.

P fyller år på torsda och då hade jag tänkt köpa en
ferrarijacka från thailand men det föll igenom.
men han önskar sig ett bilbatteri.. var man nu får tag på sånt.
förstår att biltema vore ett bra ställe för det..
men hmm.. dit kan jag ju inte ta mig..
speciellt inte då jag jobbar heltid och inte har någon bil.
finns det sånt på micro kanske?

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kristian säger att det finns bilbatterier på Micro. =)Mekonomen också.. OKQ8 också...

Anonym sa...

Jag har 50 kr rabatt på mekonomen, men det kanske blir lite svårt att få dit lappen till dig så här pass sent.