Pages

onsdag, mars 12, 2008

300.000kr.

idag efter jobbet tog jag en lunch och fika med M.
det var himla trevligt.. som vanligt när man hittar träffas.
men va mycket var inte vet om graviditeter..
som gravidtäppa.. hehe hade ingen anning om att
man kunde bli täppt i näsan för man var gravid.
vilka grejjer man kan få..

inatt drömmde jag att jag vann 300.000kr
kommer ihåg att jag blev så himla glad..
var på väg att börja gråta och sen typ började
jag tänka hur kommer jag få dom osv.
var nämligen så att jag skickat in en trisslott
och sen ringde de upp och sa att jag vunnit..
ville inte hetsa upp mig innan jag visste att jag
verkligen fått pengar. hehe
sen började jag tänka på va jag kunde göra med pengarna..
jag kunde bli skuldfri.. men då kom jag på att då
kunde jag ju inte göra någe roligt..
så jag bestämde mig för att bara betala av csn..
sen så vaknade jag..
men fan vilken känsla det var att ha vunnit så mycket pengar.
såå idag måste jag köpa en trisslott..
glömde bort det när jag var på stan.
inte för jag tror att jag kommer vinna..
gör man ju typ aldrig. men ändå. :)

måste komma ihåg att köpa det påväg till P&M.
vi ska nämligen äntligen dit och kolla på deras bebbe.
bara jag inte kallar han för den.. som jag gjorde
när jag träffade A&I på en lunch förut.
förstår inte varför jag inte kunde kalla henne för hon.
men jag är ju knäpp.

xoxo.

0 kommentarer: