Pages

lördag, mars 15, 2008

Stockholm.

idag har vi gått i sthlm..
försökt leta upp alla de affärer som jag ville till.
gick väl sådär..
Tabbouli house kom jag iaf till..
där vi handlade en hel del. :)
och så köpte jag mig ett par sjuttitalsbyxor på Topshop. :)
Zara hade himla många fina skor..
och jag funderar på att dra en sväng förbi där imorrn..
kanske även en sväng till förbi Topshop..
tyckte jag såg en fin lila väska där. :)
D födelsedagspresent är iaf klar. :)

sen åt vi på Hard Rock Cafe.
där åt P en 10 oz hamburgare och jag tog ribs typ. :)

nu fördricker vi lite tills vi ska åka till melodifestivalen!! :)
Kändisskymtar:

  • Bert Karlsson i Gallerian
    (Där vi förövrigt åt en youghurt glass. :))
  • Felix Herngren med barnvagn

Ikväll:
många många fler ;)

xoxo.

4 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Nej du, jag orkar inte gå upp så tidigt. :P
Men som tur är visas reprisen mitt på dagen!
Hoppas att ni får roligt i kväll. :D

Anna Högrelius sa...

Vi har tyvärr ingen video. :[

Anonym sa...

ah, ha det sa kul! :)

Denise sa...

Present till miiiiiig?! =)
Shit, det är ju bara en månad kvar, sen är man närmare 30 än 20. Iofs så var jag ju närmare 30 än 20 den dagen jag fyllde 25. Logiskt sett, hehe. Hoppas ni hade det roligt! Läste i Aftonbaldet om stackars Björn G som blev förföljd av tjejerna på efterfesten =(